Drömmar om Adrenalin

Jag listar upp lite extremsporter och aktiviter som vill prova på eller har provat men aldrig kan få nog av, Den adrenalinkick man fått är bästa drogen och slår allt annat.


Topp10 listan på Adrenalinkickar som man vill ha mer fritid till och göra:

  • Waverunner (jetski)
  • Skydiving Tandem (check)
  • Fallskärm, HALO (high altitude low opening)
  •  Fallskärm, HAHO (high altitude high opening)
  • Surfing
  • Krav Maga (self defence)
  • Paintball (check)
  • Klättring
  • Snowboard/Skiing
  • Bmx
  • Skateboard


                   

Listan kan göras mycket längre men detta är ett urval som jag vill uppmärksamma....klart det det finns mer man vill testa eller kanske utöva men jag får drömma om Adrenalinkickar ett tag till.
Jag ställer frågan: vilket av 10 ovanstående vågar du testa på? vad tror du? var tror du din gräns går, på vad du kan klara av?

Fler söktips:
Adventure Racing/Multisport | MTB/BMX/Trial/DH | Dykning/Fridykning
Enduro/MX/Skoter | Fallskärm/Skärmflygning | Forspaddling/Forsränning
Kiteboard/Vindsurfing/Vågsurfing | Klättring/Bouldering/Alpinism
Skateboard/Inlines | Skidor | Snowboard | Wakeboard/Vattenskidor


Äventyret väntar runt hörnet!!!


 








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0