2007, Bästa filmerna!

image46
2007 bjöd på en varierande mängd klass på film utbudet:

Här radar jag upp min lista på dem filmer som gjorde stort intryck på mig vilket jag tyckte är värda betyget 9 Påsar Popcorn av 10 möjliga ur en biofåtöljs synvinkel!


Filmens utvärdering
------------------------------------
  • Manus och Handling
  • Musik, Ljud och Bild
  • Skådespeleri
  • Nytänkande
------------------------------------

image49image50image51image52
image53image54image55image47
image48

Min lista för 2007 år filmer!!!
This is England
Bourne Ultimatum
300
Gone Baby Gone
Magicians
Transformers
American Gangster
(Ensemble, c'est tout) Tillsammans är man mindre ensam
The Kingdom

Juno
Rise of the footsoldiers
Ocean's 13
We Own the Night
Shoot'em Up
Hitman
3:10 to Yuma
28weeks later
I am legend
Die hard 4.0
Pirates of the Caribbean: At World's End
Shooter
Spider-Man 3
Shrek 3
TMNT



Lite äldre
MEN av samma höga Klass!! Vilket jag sett under gångna året som är värda ha med här.
The Notebook
Green Fried Tomatoes
The Pursuit of Happyness
Stranger Than fiction
Babel
The Departed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0