SRF, Magiskt, lyriskt och sinnessjukt

Då har man TYVÄRR kommit tillbaka till verkligheten efter intensiva dagar på Sweden Rock. Man har sett många orginal kan jag lova, Käkat sån underbart god mat som bara finns på festivaler. Man har känt sig levande igen och lycklig. Man har träffat ett par underbara människor, Peter Och Monica, Bättre människor kan man inte leta efter dem bara finns och jag o min Vän B2 hade turen o träffa dem =) !!!. Hade en riktigt kul, dagarna med mina vänner !

Sabaton, Avantasia, Whitesnake, Def Leppard, Judas Priest, MUCC, Mustasch, Posion, Tesla, Disturbed, Airbourne Saxon... listan kan göras lång på banden man gillar och lärt tycka om. Duktigt imponerad. Lite rörigt i början när man kom dit o skulle jobba men jag har hittat rätt. Att man inte varit på SRF tidigare.. nu är det 360 dagar nåt till nästa gång. Shit allså!!

Träffade på Smith, Ida, Sandal, Dansken, Kristianstad gänget o polarens svågers Hörby gäng, Rockers Hela bunten. =)
Samt såg en massa ögongodis...haha

Köpte på mej lite saker jag behöver... hmm måste ha, samt.. Maiden Trippen blir av nu =).




Man har fått en del tankeställare när man låg och sov. Först nu när den mesta stressen är över som jag kan börja funderar. Och det fanns stunder man haft under våren man saknat så.
Först nu man inser vilka fel man gjort och vad man drömt om inte var realistiskt i ett annat perspektiv. Att man gick tillbaka till en person man var då för länge sen, kom o spöka igen... Illa. Sånt händer när man rör om i grytan. Klättrar uppåt o försöker hitta mitt sanna jag igen. Han som är Jag.
Vad gör man? Vad ska jag kalla det, Orutinerad, saknar dem bitarna i livet. Önskar att det vore annorlunda. helt Klart!. Mer erfarenhet oxå. Allting är nytt i vissa avseende och jag gilla det o det kändes bra att våga. Faen Faen. Men nu är skadan redan skedd. Dags o slumra igen, koppla bort tankarna för en tid. Jag är trasig och behöver läka. jag är bara ett tomt skal just nu. Jag gömmer mej bakom min fasad med ett leende.

Mycket som inte blivit som man tänkt. Kämpar i motgång o medgångar hela tiden.
Jag får längta till december, kanske har man mognat mer. Sista pusselbiten förhoppningvis trillat på plats. Så första målet blir avklarat. Sen får jag se vad jag gör och vad som händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0