Sabaton @ KB



Lite ljus i höstmörkret och allt regn måste man bota med hårdrock och paraply. Så jag pröjsade en biljett för lite nöje och dunka dunka och annat vrål för och för en för en skön metalstund på KB i Malmö, just ett sånt ställe som verkligen fattas i Helsingborg fast man har The Tivoli. En större arena för hårdrock mm hade man lätt kunna önska att staden eller andra intiativtagare borde betraktat kanske och lyft upp staden med mer underhållning.



Men åter till Sabaton. Gruppen har växt i mina ögon och öron nu den tid man följt dem och fast man åg dem på Sweden Rock denna sommar så ville jag se dempå en mindre spelning för och höra dem lajv.  H.E.A.T som förband som jag tyckte va grymt bra får öppna upp ögonen för dessa oxå och se vad dem kan leda till.
Joakim från Sabaton har sån skön utstrålning, såg att han ser att han njuter framme på scenen med dem andra i metal crüen.
kommer gå o se Sabaton fler ggr lätt, samt väldigt bra låtar o ch bra texter som fick många i stämning o följa med i hårt rockande metalizer takten som lyfte hela stället i gungning och extas. mums Får ni chansen och har cash över efter alla andra spelningar, fyllor o bakfyllekäk så lägg undan cashen o gå o se dessa. Värt varenda krona




Sabaton = Skitbra live, och bra ljud och så underbar stämning, fast det finns jobbiga och störiga 15åringar på stället, vilda som apor. En bankomat vid KB vore najs. KB stället tar ju inga kort =/ ...minus minus
Jag ser fram emot många fler spelningar o sköna stunden med dessa norrlänningar. Rock on!!!

http://www.sabaton.net





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0