Auto & Design

Hittade en ny spännande tidning som ungått mina ögon, i 170 nummer men nu har jag hittat den.
Finns o köpa på en välsorterad pressbyrå och heter:

Auto & Design
http://www.autodesignmagazine.com/flash



Ett måste för den som är mer än bilintresserad och som vill veta processen bakom FRAMTAGNINGEN med hjälpa a pennan , hur man designar o ritar upp från idéfas till slutgiltigt koncept. Tidningen är grymt spännande, väldigt innehållsrik och min nyfikenhet hade inte svårt att mättas. Även om jag inte kommer rita bilar i framtiden så visar den iaf det traditonella sättet att ta fram nya idéer, och genom datorprogram kan man göra klart resten till en slutgiltig designhistoria rörande bilmodellen.

Iaf nåt som jag kan härleda till min utbildning och hoppas på att jobba med iaf liknande i framtiden, skissa & gissa allså. Brainstorma fram nya saker om inte enbart kommer hamna på papper utan hos konsument.


BMW: M1 Hommage

Titta och njut av formerna, stilrena linjer designtekniska innovationer som är fint genomarbetad och nerpackat i denna modell.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0