Vemodigt

Lite vemod nu känner jag, 1 september och augusti redan över. det gick lite väl fort denna sommaren men äsch det gör detsamma. Bästa sommaren jag haft i det stora hela. Har ju en massa nya spännande saker o se framemot nu.



Skola imon 2 sept. då drar allt igång igen. Tärningen är redan kastad o exjobbet rullar på. Päronen åkte till Grekland 2v och jag är lite avis nu men får se om jag får tummarna loss ur röva o tar sista minuten till Kreta eller nåt nu nästa vecka.
En massa kalas mm som kommer bli kul denna månad =)

Usch höst, fy faen! mörkt o trist, mer spännande blir det o handla lite kläder har en massa idéer om vad jag vill ha i garderoben nu. HM,  Jack & Jones, MQ får ta o spana lite nu!
Fullfart, nu kör vi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0