Erik Billing ftw



Han är den skönaste i hela tävlingen. Bra att skåningen sätter överklassen på plats. Min uppfattning om andra deltagarna är att dem verkar aldrig fått kritik i sina liv och det märks på en del gnälliga bloggar.
En som verkligen sökte till ett överlevnadsprogram och var beredd på allt och ventilerar sina åsikter och uppfattningar flitigt.

Best of citaten:

"varför sökte ni till detta överlevnadsprogram, om ni bara tänker sitta klaga hela tiden"


" ni sitter bara och gnäller?, det är ett fint träsk"


"jag är så hungrig, jag är så jävla hungrig"

"kameramannnen stoppa in en snus, jag övervägde och döda honom"


"jag tänker inte bygga ett hus när det finns ett."


"det är coolt och röka"

Han är så störtskön!! xD


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hhaha jaa han är ju helt klart bäst där! Jag gillar inte ens att jag tittar på det, men T-kila ska ju klart göra det så då har jag inte så mycket val mer än att också glo (27kvm är svårt att undgå robinson på ;))

2009-04-17 @ 13:46:49
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag gillar inte alls honom ;)

2009-04-17 @ 19:45:25
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Mangokid

luften är fri,, han kanske inte gillar dej heller!! xD

2009-04-17 @ 20:09:09
URL: http://mangokid.blogg.se/
Postat av: Martin

Killen är fan helt störd, otrevlig och kaxig.

2009-05-02 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0