T-Moblie



Denna video till ägnas Bamse, i Ronneby som rocka loss med sköna videos..en fyllekväll på Flumrajd. Där jag bjöd på mej själv med och överraska att jag inte skulle komma men åkte dit ändån, Träffade på nya människor och alla dessa sköna man träffat innan plus känner.  Åkte pulka, testa BH, dansa, drack och drack,  lekte lekar.  " *host* Marsipanmannen..glöm inte honom." 
Vad hände mera? En massa kul vet ja,,det syns på korten jag fick se på mej och på andra.

Stort Plus
Glam
Pingu


sköna typer, utöver dem jag inte nämner här.

NU är man Normaliserad igen,
Efter förra veckans transformering till "Disko".  Lördagen fick jag se porslinet  på toan.


Ps: Så skön att du vill se mera, leta på youtube o sök efter T-moblie eller Improved Everywhere.




Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihih testa BH låter nästan som en ny partydrog ;) varför drog du hem så tidigt på lördagen förresten? :)

2009-04-28 @ 20:14:43
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Joan

Hihi det var så kul hela helgen! Kan du inte komma till K-stad imorgon på valborg? :D

2009-04-29 @ 11:09:59
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!



Jag skriver en uppsats om bloggar – varför man bloggar, och undrar ifall du skulle kunna ställa upp på en intervju? Intervjun behöver inte ta så lång tid, beror på hur mycket du vill berätta om ditt bloggande.



Jag väljer ut helt slumpmässigt ut bloggar, och min uppsats kommer att baseras på ett flertal intervjuer.



Om du vill ställa upp så skulle jag vara väldigt tacksam! Om du är intresserad, skicka ett mail till [email protected] (Känn dig annars fri att ta bort kommentaren!)



Mvh Åsa

2009-04-29 @ 11:14:51
Postat av: J

fan va kuul:D

2009-05-05 @ 16:01:52
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0