And my Oscar goes to...

Ännu en Academy Adward Night natt för 81tha gången som man lär slavisk följa för och se vart mina Oscars kommer hamna,, som du såg ja..mina Oscars. Jag borde få pris som bästa Manliga filmkritiker, Filmtittare, nedladdare,,,host menar givetvis, pay per view.  mfl etc xD


Idag hoppas jag definitivt på Slumdog Millionaire.
Ska bli kul hur det blir på röda mattan.. samt läste i Metro att Hollywood plus California är i djup ekonomisk kris, dagarna räknande innan staten Konkar.

*Fotnot*
Mangokid prodly present that jag  satsade på rätt film..
Slumdog Millionaire gjorde jäklar grand slam och håva in 8 Oscar statyetter.

Heath Ledger fick en Oscar postumt för bästa manliga biroll, Jokern i Batman filmen Dark Knight.
Mer och tillägga är att vad jag tror kommer Heath Ledger troligen få en James Dean status i framtiden och bli en kultfigur när han skapade den  egna rebeliska Cowboysare i Brokeback Mountains, men ist för fartfyllda bilar, så banar han vägen som skinkryttaren och ett ansikte för hela regnbågsrörelsen.

Kommentarer
Postat av: Disko

http://starwarsactorappearances.blogspot.com/

2009-03-08 @ 10:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0