Ministry


Äntligen hittade jag efter 7 år låten med Ministry, på dans golvet på efterfesten efter Metal Town på Parken spelade dem låten jag tycker om och nu är letandet över. xD Förtsa gången var Synth Vs Metal på The Tivoli  2002.
hmm vilket minne man har xD

Ministry
was an American industrial metal band founded by frontman Al Jourgensen in 1981. Originally a synthpop outfit, Ministry changed its style to industrial metal in the late 1980s. Ministry found mainstream success in the early 1990s with its most successful album Psalm 69: The Way to Succeed and the Way to Suck Eggs (1992) and touring as part of the Lollapalooza festival. After 27 years of performing, Al Jourgensen decided to retire the band as of 2008.







Kommentarer
Postat av: Lina

HARD ROCK HALLELUJAH!!

2009-06-30 @ 19:51:10
Postat av: Tess

Ja alltså, vi hade ju husbil som vi sov i så jag fick typ lite ångest om jag inte skulle ta med mig så mycket när man hade möjlighet. Tidigare när jag tältat har det ju försökt bli lätt packning men nu kunde man ta i lite! :)

2009-07-06 @ 18:54:05
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0