Sweden Rock, a journey begins

Dagen före.

Lite bloggtorka och sommarvärme för min del förra veckan på grund av examensveckan med utexpo på skolan med klassen och en hejdundrande stress, med finalen i lördags och i går lyfte jag inte många fingrar.

Iaf så har jag nu packat det mesta, fixar med tvätten och allt som hör där till.

Laddar upp kontot ifall man hittar saker, o det tror jag man kommer göra,, hmm, musik, merchandise, food  Sveriges bästa festivalfood finns ju här,, ska ha min Mexicanaburgare igen,, så gott xD.. men **** langos. blää
älgkebab med lingon ist,

Jag och Bamse sticker imon, kommer bli dönajs nu,

Donuts måste jag ha vad mer,, hmm mycket man vill ha tro jag,, mer attaraljer kommer det iaf bli.

Ge oss bra väder sjysst musik o sällskap till ölen...



Keep on Rockin' !!
MangoKId


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

jag håller med dig om själva vad artist är..

men du kan nog inte säga att alla är det.. eftersom jag känner en hel del av dom som e i min lista.. du kan nog inte gemföra amrikanska med dom svenska.. för alla e inte så.. alla har inte växtupp på dåligt sätt.. tror du har kollat för mycket på film...

2009-06-09 @ 19:55:56
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0