Hur kan man mörda 2 barn med en hammare?

Tyskan som kallblodigt mördat 2 barn med en hammare o skadat mamman till barnen allvarligt, eller iaf Misstänks för det. Jag har tagit ställning utefter sunt förnuft att genom den bevisning som framkommer så är hon jävligt misstänkt.. det luktar barnablod på hennes fingrar.

Frågan jag ställer är, varför får inte polisen bättre resurser? vad har hänt den svenska polisen, för par årtionden gjorde iaf polisen ett bra jobb men idag kan man tvivla. Går för långsamt.

Jag är glad att TV3 har programmet Efterlyst. Men det vore bra om man kunde se likannade på statliga tv-kanalerna som Svt 1&2. Varför ska man annars betala tv-avgift om staten inte kan ge samhällsinformation av viktiga slag?
Media/rikets lagar i ett nötskal, skippa censuren på dem som hängs ut i tv, vill man gripa en brottsling så hänger man inte ut en bild  i tv som man censurerat ansiktet,

En brottsling som är dömd borde hamna i tidningarna varje år eller så fort han gör ett brott som upptäcks. det borde avskräcka, göra dem rädda göra dem till offer.

I Storbritannien har man en synes bra o fungerande polisorganisation som ser väldigt professionell utåt. man löser fler brott med bättre övervakning i städerna. löser brott inte förföljer oskyldiga personer. kan det förebygga brott så tycker jag det är en bra lösning till ett demokratiskt samhälle med ständiga hot.

Vad borde man ge tyskan för straff om hon blir dömd skyldig? psykvården? anstalt. får hoppas att hon isf dränks i en toalett eller snubblar på en skruvmejsel 30ggr.

skicka ner henne till afghanistan o gå på minor, då hjälper hon landet, gör oss i sverige en samhällstjänst, kostar en enkel flygbiljett, en mina mindre i det landet, ingen person som verkställer hennes sista andetag, resten sköter gamarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0