Nyårskarameller

Nyårsafton stundar inom kort.
Jag ser tillbaka på året som har gott. Det har blivit ett spännande 2008, Första halv året blev en spännande tid i mitt liv där jag nu har tagit många lärdomar av, erfarenheter, myspys o upplevelser. Det kommer alltid va en speciell tid att blicka tillbaka till.

Många ting som hände ute i världen, allt från ris till ros. Ett omdiskuterat OS, finanskris, krig o annat elände. Många intressant nya människor har man stött på samt andra mindre. En sommar som blev över förväntan.
Drömmar som uppfylls & drömmar som krossas. Men livet går vidare. Inget går och ångra och allt känns rätt igen.
Just nu så lunkar jag vidare mot slutfasen till mitt mål.

2008 års kapitel snart slut och ett nytt för 2009 ska tas sin form om nån dag. Allt gammalt sopas igen och glöms bort. 2009 ger en fräsch ny start igen med nya drömmar och se framemot.

Det som jag tycker är lite nyår över det hela är "Dinner for One" som  på svenska kanske mest känns igen som Grevinnan och betjänten. Ett annorlunda nyårssupé men jag förstår betjänten som tar sina supar. "Same procedure as last year".

Det kommer bli ett spännande nyår med vänner.
Nyårslöften givetvis har jag men dem kan jag inte avslöja här.


Gott Nytt År önskar jag mina vänner, bekanta, & annat löst folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0