Happy Valentine <3

Det vi väntat på: Nu och Här dagas en ny vår med först 80th Oscars galan, röda mattan, kändisar champangne, statyetter och Glitter & Galmour. Vad har då 2008 att erbjuda publiken i popcornsdoftande salongerna när dem sätter sig ner i biomörkret och låter tiden räknas ner på vita duken?! Här kommer min förhandslista på vad jag tror kan bli en del guldkorn för året.

Hollywood

Adventure
  • Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull    Underbar, vem vill inte bli  arkelog efter detta?
  • 10.000 B.C. hmm sådär
  • Iron Man
  • Dark Knight
  • Prince Caspian
  • Jumper ok
  • Hellboy: 2
  • Forbidden Kingdom
  • In the name of the King
Action/Drama
  • Rambo Brutal, grym med ett fridfullt slut
  • Lettherheads
  • He was an Quiet Man
  • Fools Gold
  • Wanted
  • The Bank Job Spännande
  • Stop-Loss
  • Defiance
  • Romulus, my father
  • Valkyrie
Komedy
  • Dont mess with the Zohan
  • Postal
  • Superhero Movie en i mängden
  • Son Of Rambow
  • Witless Protection
SplatterSkäck
  • Diary of the Dead
  • The Ruins
  • Doomsday
Animated
  • Kung Fu Panda
  • Agent Crush
Utländskt
  • City of Men Mera mera, den blir bara bättre!
  • Beaufort
  • The Year My Parents Went on Vacation
2009
En förhandstitt på kanske kommande storfilmer 2009 som möjligvis får en och lyfta på ögonbrynet?
Återstår och se dock!
  • Shutter Island (2009)
  • "Pacific, The" (2009) TV Series
  • The Last Full Measure (2009)
  • The Rise of Theodore Roosevelt (2009)
  • Lincoln (2009)
  • The Brazilian Job (2009)
  • Captain America (2009)
  • Halo (2009)
  • Magneto (2009)
  • Nottingham (2009)
  • Sin City 2 (2009)
  • Sin City 3 (2009)
  • Spider-Man 4 (2009)
  • Superman: Man of Steel (2009)
  • Taking of Pelham 123, The (2009)
  • Terminator Salvation: The Future Begins (2009)
  • Transformers 2 (2009)
  • Underworld: Rise of the Lycans (2009)
  • X-Men Origins: Wolverine (2009)
  • Hannibal the Conqueror (2009)
  • Pride and Glory (2009)
  • Public Enemies (2009)
  • Fahrenheit 451 (2009)
  • Avatar (2009)
  • A Christmas Carol (2009)
  • Green Zone (2009)

Kommentarer
Postat av: Koffe

Hellboy 2 e jag lite skeptiskt för om den kommer bli nån hit, jag såg ettan inte för längesen på tv, jag var då inte direkt positiv till filmen, men smaken är som baken, delad.
Däremot ska jag se Jumper imorgon så jag hoppas den är bra. Och jag hoppas verkligen att Michael Bay står för Transformers2.

2008-02-22 @ 09:14:53
URL: http://intellekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0