Konsertsommar =)


Jag har nästan hunnit med vad jag ville få ut av denna sommar, konserter, festivaler, resor, nya människor, sola grilla bada. jobbat.

Kvar har jag o se Takida 16 Aug i Helsinborg som gör en spelning..=) bokar biljett snart.
Sabaton i Höst.
Rydell & Quick får jag fortsätta lyssna i lurarna tills nästa sommar.. så grymt underbara dessa halläningarna är =)

Sen börjar sista utmaningen denna höst! =)

Snart dags o resa en vecka till varmare breddgrader.
Jag är grympt imponerad av farsan arbetskamrat " Vågis".. nånstans på 50år som nu i Augusti sak ta sin moppe och köra ner till Grekland,. En vecka beräknas det ta o ner till Venedig o färjan över. Sedan flyger frugan ner o så ska dem åka moppe på semestern där.. Säljer moppen sen innan han ska hem o tar flyg tillbaka.
Jag saknar ord. Jag vill med lätt eller gjort nåt liknande! =) helt i min smak! min stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0