Jag hitta lite tur vid vägkanten

Bestämde mej för och köra lite intervallträning på knappa milen och begav mej ut på ett skönt pass. Härligt o springa i det fria bland åkerlapptäcken ute här på landet. Extrafint nu när rapsen har blommat. Iaf så var jag ute på en runda..

kombinerar cykling och konditionsträning. varannan dag ca: 3 dar i veckan beroende på vädret. Idag blev det intevall tränning... vilket är riktigt skönt. märkte att när jag kört detta passaet så hade jag mindre mjölksyra i benen denna gång än tidigare...

image96

haed bara hunnit halva rundan o av en slump i all hast tittade jag ner i vägkanten brevid mej o stannade till o gick tillbaka.. mina ögon hade fångat undermedvetet nåt i min blick . ner ei vägkanen bland gräset hittade jag 1 fyrklöver o ch inte nogmed det jag hittade sekunderna senare 2 till. Stoppade ner dem i fickan o fortsatte min tur.. o körde på som bara den. inte var dag man hittar nåt sånt. Än mindre tre på samma gång så det måste va nåt med slumpen eller ödet att just jag som sprungit där så pass många gånger nu..att det hände denna dag.. kanske får lite mer tur i annat nu... vore kul men det inte jag som bestämmer det.

image97

Idag vilodag, Kanske en tur ner till stranden på cykel? Imon sjukhus o göra en godgärning för andra.
Bio kasnke det oxå bli med ett par vänner: "Indiana Jones" har väckt liv i äventyren igen, både i hans och i mina,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0