Skolavslutning



Det är med enstaka tår som rullar ner för kinden när man tänker tillbaka på alla dessa år man varit i skolan,
Jag kände mej rörd i lördags när jag var på skolavslutning. Ur min synvinkel, ett avslut gällande skolan.
I sommar,  göra klart det sista med tenor och inlämningar.

Först kom del ett borta på Högskolan i Kristianstad där jag hittade en del av mej som jag länge har fattas, nåt som verkligen kännetecknar mej,, Jag har inte bara fått ta lärdom av alla dessa tentor man gjort utan gjort en djupare resa som är helt poänglös men ej poänglös utan mening, en personlig utveckling kallar jag det. Jag har träffat på många otroligt sköna karaktärer här och en stor del av min vänkrets.

Del 2 efter ett radikalt byte hamna man på Högskolan i Halmstad med Maskin06  som jag nu gick ut med 30Maj 2009, 2 år med dessa underbar männskor och man känner sig som hemma bland dem. Summa sumarum i mitt tal till denna sammansvetsna klass är : Njut av sommarn plus önskar er välgång o lycka för framtiden. Ni är underbara.


Blogg finns skapad nu

www.maskinnollsex.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0