Memira




Det började 2008 en tanke som växte sig stark under en resa i Finland. Jag träffa min mormor som hade gjort en ögonoperation.  Jag tänkte kan hon så kan jag men det tycktes vara så långt bort i tiden tills bitarna till slut föll på plats. jag insåg inte att jag började se ljuset i tunneln och plötsligt så fanns det ett hopp som växte sig till ett snabbt beslut då jag fick chansen och göra en förändring med mej och mitt liv. Jag tog den lika snabbt som jag hoppade fallskärm första gången. 2002.
2011 är det dax igen, men det kommer jag berätta mer senare.

Detta har gett mej nya möjligheter, nu med en perfekt syn, och enbart solglasögon så har jag nu massa med spännande mål att göra =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Populära bloggar
Allmänt
Vardagsbetraktelser bloggar

RSS 2.0